Snorunge

Stackars Nellie, hennes snor och slem i halsen ger sig verkligen inte, stundvis blir det bättre men ibland har hon superjobbigt och bara hostar och kämpar efter luft :( natten var helt okej men hon har jämrat sig i sömnen hela hela tiden så jag har inte sovit mycket.

Igår var vi och lunchade med Sofia och hennes lilla Tuva, jisses vilken sötnos! Bonus moster Kicki var med också, vi satt och babblade bebis i flera timmar, jättetrevligt :)
När jag och Nellie kom hem så bytte vi om lite och Nellie åt och sen åkte vi hem till pappa. Anto skulle se fotboll med grabbarna hela kvällen och det var vi inte så sugna på.

Julia var hemma och vilade upp sin inför operationen på måndag så Nellie stannade hemma med henne så gick vi andra ut och käkade middag. Vi åt grekisk tapas som var såå god, mums! Men precis när vi skulle beställa efterrätt så var jag tvungen att gå hem till min sjukling som inte ville samarbeta med sin moster överhuvudtaget. Dock kom vår underbara pappa förbi med efterrätten innan dom gick vidare ut, han är bara bäst :)
Vi kom hem sent till en sovande Antoine, han är också förkyld som attan och är på jobbet idag, tråkigt eftersom vi aldrig hinner ses längre..

Om ett par timmar ska jag och Nellie åka hem till Loppan och Kenneth på middag och så med alla Vilmas assistenter, det ska bli jätteroligt :) jag har inte träffat min 'efterträdare', hihi så det blir roligt. Lite tråkigt att Vilma inte är hemma bara, det var alldeles för länge sen jag träffade henne.


Det här leendet kan få mig att förlåta många sömnlösa nätter, och tur är väl det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback