Sommar och sooool

Det gick helt okej för oss att sova ensamma inatt, jag är inte den modigaste i världen direkt, jisses va mörkrädd jag var när jag var liten. När vi bodde i ett hus i Linkan nere vid ån så sov jag alltid med ett 'skydd', som jag kallade det, vid huvudet så att jag inte kunde se dörren för då blev jag så rädd.
Men nu är man modig ;) not!

Imorse lämnade jag mina två sjusovare inne och gick ut och satte mig på baksidan med en bok i solen, såå skönt! Jag hoppas att det blir lika fint väder imorgon så jag kan fortsätta att bättra på min icke-existerade bränna.
När Anto och Nellie vaknade så packade vi vagnen och gick bort till Kristinebergsparken och la oss på en filt i solen med lite picknick, Nellie invigde sin fina sommarklänning hon har fått av Anna :)
Sen gick vi bort till Rålis och mötte upp Julia och ligisterna i lekparken, Anto är som vanligt en succe hos Alexander, så gulliga.

Vi tog en promenad hem till Traneberg och ikväll har vi grillat lite med Oliver och Ayar, Nellie har varit jättepigg hela dagen så jag hoppas att hon vill sova länge inatt, natten till idag blev det ingen 6-timmars utan som längs en 3,5-timmars sömn.

Imorgon fyller min fina Julia år, 18 stycken :) jag och Nellie ska fira henne efter att vi har varit på BVC. Jag tror att knubbsälen väger 6100 och är 58 cm, Anto tror 5800 och 62 cm.

På fredag kommer Lotta och stannar över helgen och på söndag kommer min moster och morbror från Öland och äter lunch med oss, full rulle! På måndag ska jag träffa Martin också, åh det ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback