Ups and downs

Idag är det sol och då känns allt lite er positivt eller hur?
Här hemma i sjukstugan mår vi lite bättre, Anto har fått massor mediciner och dom hjälper jättebra så han börjar få krafterna tillbaka. Nellie är lite snorig och så men mest bara på nätterna och morgonen. 
Och Julia ligger i sängen och ligger i soffan, hon har inte opererats för någon sjukdom utan hon har valt sin operation själv om vi säger så :) det var nån som undrade.

Det är superroligt när personer komenterar, jag är jättenyfiken på vilka det är som läser min blogg varje dag, för ni är ganska många! Så komentera mera, jag blir jätteglad :)

Imorgon ska vi flyga till Kalmar, jag är livrädd för att det inte ska gå bra för Nellie, verkligen skitnervös. Men det tar bara 55 minuter så i värsta fall har vi en ledsen bebis i en knapp timme men jag hoppas att vi slipper.

Jag tycker att det ska bli superskönt att åka ner till Kalmar och Öland, jag kan verkligen koppla av och koppla bort där nere. För just nu känner jag mig ganska trött, ganska sliten, det känns som att jag spenderar hela mina dagar med att fixa saker för alla andra och sen när jag vaknar så fortsätter det bara. Man får inte speciellt mycket tillbaka heller.. Så i helgen ska jag bara vila och lata mig, låta nån annan stå för matlagning och uppassning!

Just det, sa jag att vagnen gick sönder igår också? H E L V E T E, rent ut sagt. Det är inget katastrof fel men heller inget jag orkar dras med i 3 år, så länge som det är tänkt att vi ska ha vagnen. Vi kanske väntar några månader och sen köper en vagn med bara sittdelen i.

Nähä om jag skulle tvätta och fixa lite inför imorgon. Sen ska jag ta med mig Nellie ut och hämta ut ett paket med hörselskydd till henne! Vi flyger nämligen propellerplan (!!!!!).

Jag är helt slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har ni köptvagnen, måste ju finnas fabriksgaranti fortfarande om ni köpte den ny. Reklamera!

2010-06-17 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback