Underbara Öland

Åh vad underbart vi har det! Vi mår bara bäst allihopa, Nellie har lite ögoninflammation och hosta bara men hon får så mycket kärlek att det nog ska gå över snart.

Flygresan gick utmärkt, Nellie hade nappen och hörselskydden och stensov hela vägen, inte en enda reaktion på tryck i öronen eller så. När vi kom fram fick vi god mat hos mormor och morfar, moster och Leffe kom sen och så åkte vi till Öland allihopa till deras fina hus.

Mormor och moster vill ge mig 'fritt' som dom säger och jag får inte laga mat eller knappt ta hand om Nellie, dom fixar och går och bär på henne hela tiden, så skönt att få koppla bort lite :) men lite rastlös blir man allt och måste få hjälpa till lite med maten i alla fall!

Idag har vi varit inne i Borgholm och myst, shoppat lite, alla ville köpa saker till Nellie, hon fick massa fint från Villervalla och Lundemyr Jag hittade en ny klocka och en långklänning som var jättefin!
Resten av dagen har vi ätit massa god mat, druckit vin och solat på altanen.

Snacka om att man kan koppla av här, jag mår så bra. Jag vill aldrig åka hem igen! Det är så vackert och lugnt här, jag ska tanka all energi jag bara orkar innan vi flyger hem på söndag kväll.


Nellie myser hos sin gammelmormor

Nellie och grabbarna kollar på fotboll

Pappa och lilla fröken troll

Mina fina

Gammelmoster mys

Bästa du

Trött tjej i sin nya babylift :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysiga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback