1 mars

Vaknade imorse och kände mig rätt glad, trött men glad, sen gick jag ut i stora rummet och fick en mindre chock av all jävla snö som ramlar ner från himlen!! Alltså nu får det vara nog, det började ju precis smälta, jag kunde äntligen se asfalten igen.. skit!

Det är konstigt att man inte märker när magen växer, på kort ser min mage enorm ut! Jag tycker att den ser lite halvstor ut i verkligheten, men men, nu är den helt rund i alla fall :) haha! OCH den putar ut åt vänster för att det ligger en tjock bebis där och trycker! Vecka 33+4 idag, 1 mars, känns kanon, nästa månad ska jag föda, wiii!


Julia och Anna kommer hit sen och ska ha "inflyttningsfest" härliga brudar! Min uppgift är att klura ut en god efterrätt, jag tänkte premiär baka i vår nya ugn i min nya hjärtform jag fick av Lotta :) Något jag inte tänker göra idag är att gå ut, jag tänker stanna inne heeela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback