2 veckor!

Idag är det två veckor tills jag har BF, tänk om tiden kunde gå lite fortare!
Jag har ont i magen och lite förvärkar varenda jäkla dag, inatt vaknade jag av att jag hade riktigt onda värkar, men dom försvann efter nån timme, suck.
Jag har varit riktigt kass på att ta bilder på magen nu i slutet men imorgon går jag in i vecka 39 så då tänkte jag försöka fota lite.

Supertråkigt väder ute idag, igår var det ju hur skönt som helst! Jag och Anto var ute en stund när han kom hem från jobbet, härligt var det :)
Men idag är det bara deppigt att kolla ut jag ska städa lite, svärisarna kommer ju på fredag så lika bra att börja idag så slipper jag trötta ut mig imorgon.

Jaa, imorgon är första semifinal matchen, mot Linköping! Spännande kommer det att bli, men jag tror riktigt starkt på Djurgården i år, skulle vara så skönt att vinna första matchen borta bara, jag kommer sitta bänkad och hålla tummar och tår :)

10 poäng till att vi köpte första påskmusten igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback