2+4+2

Det är så många tabletter jag ska stoppa i mig från och med nu. Min BM ringde imorse och hade fått svar på mina prover, så nu har jag några små blåa tabletter som jag ska ta 2gånger2 gånger om dagen, hon trodde att jag kunde  bli lite piggare av det, hoppas allihopa, hoppas!!
När jag hämtade ut mina Niferex, som kom på recept av nån anledning, så vart killen i kassan fundersam,
-Hmmm, 4 om dagen(?), det skulle jag INTE rekomendera.. är du säker på att det står rätt?
-Hrm, jaa, jag har tagit 4 ganska länge nu...
-Aj du.. det kan inte vara kul för dig, stackare!

Haha, vad uppmuntrad jag blev :) kul kille det där!
Jag hann också posta brev till FK och handla mat, alla ovanstående aktiviteter resulterar i att jag nu är helt slut. Jag ska vila lite innan Anto kommer hem så kanske vi hinner spendera lite tid med varandra sen, känns som att vi aldrig gör det längre.

Mr Kakel var här imorse också och la nytt flytspackel i hallen, imorgon ska han göra klart det, äntligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback