4 veckor

Sitter med fötterna i ett fotbad, eller jag försöker sätta ner fötterna då och då, det är kokhett vatten, får skylla mig själv som kämpade för att få varmaste. Men mjuka och fina ska fossingarna bli i alla fall :) när jag ska in till BB vill jag ha bebisfötter, inte så roligt för alla andra att få vinter-hårda-ovårdade fötter i händerna.

Julia kom hem tidigt från skolan idag, då gjorde jag scones och sen slocknade hon på soffan, sen kom Emma, då flyttade Julia till sängen och Emma somnade på soffan istället, himla sociala systrar jag har :) Anto väckte Emma när han kom hem genom att stoppa in en sked i munnen på henne, väldigt underhållande!
I alla fall så sitter jag av nån anledning ensam hemma nu igen, suck, Julia är och jobbar på sitt nya jobb, Emma åkte hem och Anto åkte till järnaffären.

Imorgon är första kvarten mot Brynäs, pappa ska laga middag, yummie! Han är förövrigt världens bästa pappa, idag ringde han upp och sa att han hade köpt tvättmaskin och torktumlare åt mig, bara för att han tycker att det är "tattigt" att ha en tvättställning framme med kläder som torkar, haha, ja jag klagar inte, det var tydligen värsting prylar så jag ska tvätta så in i helvete när dom kommer i övermorgon! :D

Idag är det 4 veckor tills jag har BF, 14 april är en onsdag :) det känns så himla overkligt att hon verkligen ska komma snart. Vi har väntat och längtat och tjatat på henne såå länge nu känns det som, men själva förlossningen har alltid känts så lång fram i tiden, men nu är den snart här. Spännande!!
Jag skickade in mitt förlossningsbrev till BB Stockholm igår, det står mest: Vet inte, jag tar det som det kommer, på alla frågor :) tror det blir bäst så!

Ja ni, mycket gravidsnack blir det. Nu ska jag fila mina fossingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback