Bad day

Idag är det inte min dag,
-när jag vaknade och skulle duscha fanns det inget varmvatten i hela lägenheten, ur alla kranar kommer det ISKALLT vatten!
-min barnmorska ringde och flyttade vår tid tills på torsdag
-väggdekoren som jag beställde för jättelänge sen kom men bara en av dom, den andra skulle inte komma utan det hade blivit fel
-jag har fittigt jävla ont hela tiden vad jag än gör OCH jag börjar få bristningar på min ena höft

Fy så bitter jag är, blä!

Nu ska jag åka till dagis och möta Julia och hämta tvillingarna och låta dom muntra upp mig.

Kommentarer
Postat av: Emah

jag gjorde det ganska mycket förut, men då var det alltid bara jag som hörde av mig, men jag kan börja med det igen om du också gör det. Jag vill bara att det ska va som det var typ året innan vi flyttade liksom, när jag gick till dig så fort jag var lessen, de skulle jag aldrig göra nu tyvärr. Men du kan också höra av dig, för du och Julia hör alltid av er till varandra, då kanske du kan höra av dig till mig med någon gång ibland. sen vill jag helst inte umgås med båda er två samtidigt, för det är då jag tycker det är jobbigt liksom, så det är väl typ det. men jag älskar dig i vilket fall som helst, men det vet du redan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback