Dropp, dropp

Man kan nästan tro att det regnar utanför mitt fönster, men det är all äcklig snö som äntligen smälter bort, me like! Jag vill att den ska fösvinna fort, fort och sen att allt slask och blask ska försvinna så att det är torrt ute när vi åker till BB :)
Miniliten ligger helt snett hela tiden, hon måste prova lite olika poser tror jag, dock är hon inte sugen på att fixera huvudet på lååånga vägar. Min mage ser helt sne ut hela tiden, förut la hon sig helt på högra sidan så min vänsta sida blev helt platt, det såg mycket, mycket mysko ut!

Jag har vilodag idag, jag måste vila lite inför helgen om jag ska orka med diverse aktiviteter med Hanna :) just nu har jag ont i bäckenet bara jag rör på tårna i sängen.
Jag längtar såå mycket tills förlossningen är över och jag kan börja leva som en normal person igen, utan allt ont, det kommer bli underbart! Att kunna gå och handla själv, gå lååånga promenader, sova normalt osv osv.

Igår var twinsen här och hälsade på, det blev succe att hämta på dagis, flera veckor sen jag gjorde det nu. Och åka tunnelbana är inte något dom gör varje dag heller, värsta äventyret :) vi hade superroligt, dom tyckte det var jättekul att vara hemma hos mig och att träffa Anto, snart igen måste dom komma!

Jag har precis sett Allt för min syster, vilket gråtkalas, den är så himla sorglig. Så nu ska jag muntra upp mig med något roligare, skulle vilja ha lite bra böcker att läsa, det är nog bättre än film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback