Grå lördag

Yes, det är helt grått utanför mina fönster, lite deppigt. Ännu mer depp att Anto jobbar hela dagen och sen ska iväg på cocktail party, (manligt!), så jag ska ragga upp nån annan skön människa att spendera dagen med.

Igår var jag knappt hemma, för en gångs skull, skönt! Jag började med att åka till Julias skola så att hon fick fixa mitt hår, färgade, tonade och klippte lite :) skönt!
Sen gick vi och letade presenter till lill-Julia, tvillingarnas storasyster, och sen gick vi bort till dom och grattde födelsedagsbarnet!
Anto och jag hängde med twinsen medans Julias kalas var, jättemys. Det vart mycket gos med magen och sen upptäckte jag att dessa ljuvliga barn delar mitt tycke för sushi (!!), haha, Alexander drack upp halva min misosoppa och sen slukade dom 5 bitar lax-sushi i ett nafs, det tyckte jag var roligt, mina små finsmakare!
Vi hann lagom stoppa ner dom i sängen och sen åkte vi hem, Alexander ropade efter mig; God natt hjärtaaaat!!, han är en riktig charmör :)

Bästa igår måste ju varit att Djurgården gick vidare till semifinal :D 4-1 i matcher, skön början på resan mot SM guld! Det är vårat år i år känner jag, inget guld på 9 år, men ändå flest guld i elitserien.
Frölunda förlorade tyvärr mot Linköping, hoppas dom vinner imorgon i Scandinavium, dom är ganska svårslagna där. Och dumma äckliga bond Linköping som ska vara på och förstöra deras spelar-buss, utomordentligt modigt och coolt gjort, så onödigt och osportsligt gjort!

Jaja, idag är det 19 dagar kvar till den härliga förlossningen :D awiii!
Vi var påväg in till BB i förrgår natt, jag hade riktigt hemska värkar, som inte kan jämföras med förvärkar på något sätt, i flera timmar, men nån gång under natten så släppte det. Och igår kväll fick jag EN ynka liten värk, snålt.. men fan så ont det gör, wow, jag trodde att dom 'riktiga' värkarna skulle vara som förvärkar fast hålla i sig mer, men ICKE! Bered er på grym smärta alla fetton, det var ingen lek. 

Fick tillbaka lite pengar på skatten också, det är alltid trevligt :) lagom till sommaren sådär, har dock ingen aning om hur vår sommar kommer att se ut. Vet inte hur mycket Antoine jobbar osv. Men jag vet i alla fall att vi ska hinna hälsa på i Lysekil, åka till våran lägenhet i Visby och förhoppningsvis ner till Kalmar och Öland och hälsa på också :)

Oj, nu fick jag väl ur mig en hel del onödigt babbel om allt och inget :) trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Fin och rolig blogg, kolla gärna in min också. Kram :)

Postat av: sanna

jadu ont kommer det o göra;)!!!!!!!! snart kommer även min...min tredje så tillräckligt ont kan det väl inte gjort eller? haha lycka till för det verkar ju vara nära nu! åhh så spännande! många kramar

2010-03-27 @ 12:32:53
Postat av: Anonym

Hej! är allt bra med dig ? =)

kram

2010-03-27 @ 14:23:55
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback