I startgroparna!

Imorse när jag gick förbi spegeln så vart jag helt chockad, min mage har sjunkit ner, låångt. Jag har inte kunnat andas på flera veckor känns det som, nu är det mjukt över revbenen och inte en bebis som trycker. Så skönt! Hon har satt fast huvudet ordentligt och väntar bara på att jag ska ropa; Klaaaaara, fääääärdiga... GÅ!!
Men jag kanske inte ska hoppas på för mycket, om en timme klättrar hon säkert uppåt igen.

Igår var Alexander och Alicia här och hälsade på :) mysisar! Dom provade alla bebissaker, körde varandra i vagnen, provlåg sängen och mös med gosegjuren och prövade skötbordet, allt fick helt klart godkänt :) speciellt vagnen, dom är så vana vid sin stora tvillingvagn, och Alicia kopplade direkt att i mugghållaren kunde man ställa sin vällingflaska :)

Efter att twinsen hade härjat klart här så åkte jag till pappa för att se matchen, och få sjukt god mat i form av lammstek, potatiskaka och gräddsås, mums! Sen var det en riktigt underhållande match faktiskt, men Djurgården vann med 4-3, såklart! Härligt att Ölvestad och Ragnarsson är tillbaka nu till slutspelet :) imorgon går matchen på 5an, perfekt för oss fetton som inte orkar stå i klacken längre.

Nu är klockan kvart över 11 och jag har varit uppe i massor med timmar, jag har såå svårt att sova på morgonen, jättejobbigt. Så jag har städat som en idiot, dummt av mig eftersom jag kommer vara helt paj i kroppen resten av dagen. Men fint blev det i alla fall :)
Nu ska jag äta frukost och sen kommer pappa och Sulan förbi och hämtar lite verktyg och spanar in vår lägenhet.


Polisen själv, ajjabajja!


"Hääär är välling!"


Godkänd säng :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite bilder på lägenheten snart va?

2010-03-19 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback