Klockan slår,

klockan slår, Djurgårn gjorde mål, åh va de e skönt o se Djurgårn göra mål!
Precis nu kvitterade Marcus Krüger till 2-2, skönt, Linköping ska då inte får åka hem med nån seger, vi ska vinna och Skellefteå ska förlora :)
Jag och Julia beställde hem matchen, nödvändigt att ha säsongbiljetter till Hovet? Till mitt försvar kan jag säga att jag gick på alla hemmamatcher innan foglossningen blev för olidlig. Kanske kan släpa mig dit på nån slutspelsmatch också!

En riktig bull-mamma har jag varit idag i alla fall, haha! Vi har ju inte bott med ugn på över 1,5 år så det är roligt att baka nu :) jag och Julia har gjort bröd, hallongrottor och såna bullar med vaniljkräm i mitten och socker på, riktiga mormorskakor känns det som, men gott blev det!
Till middag åt vi jättegod tomatsoppa och man kan säga att jag minst sagt är mätt nu, kanske orkar en bulle till, ska pröva senare.

Imorgon är det dags att åka till barnmorskan igen, håller alla tummarna för bra blodvärden då? Hoppas verkligen att dom här nya tabletterna har hjälpt.
Sen efter barnmorskan ska jag följa med Julia och hämta tvillingarna, åh vad jag saknar dom! Sen ska dom få hälsa på hemma hos mig, mina hjärtan, dom skulle gärna få flytta in om dom ville :)

Min foglossning är värre än någonsin, konstant värk, smått irriterande. Men på fredag kommer HANNAAA :D hurra! Då kommer jag vara glad hela helgen, bästa bästa hon.

Kommentarer
Postat av: Hunnet

Jaaaaaaaa vi ska ha massa massa myyys hela helgen min kajsiate!!

2010-03-08 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback