Liiite nytta

För att inte vara helt oduglig så har jag försökt att göra lite nytta nu på förmiddagen. Titta vilken fin lista på allt jag har gjort!
- ätit havregrynsgröt till frukost (order från sambo)
- tagit kopiöst många Niferex
- startat en tvättmaskin
- fyllt i papper till FörsäkringsKassan (bläää, hatar det)
- pratat med twinsens mamma Cam, bästa hon!
- bokat en tid hos familjerätten
- lämnat meddelande till min läkare, ring mig ring mig!!
- satt "fönsterplast" på våra sovrumsfönster
- bestämt tid med Kakel som kommer ikväll
- försökt få med mig min syster ut och hälsa på farmor

Bra va? :) känner mig nöjd!

Igår var Julia och Anna här, vi gjorde den berömda citron kycklingen som är ett egetkomponerat recept, oslagbart! Sen gjorde jag en kladdkaka med Dumle i, smarrigt :)
Idag kommer Mattias hit och ska bo här några dagar, roligt för Anto att få en lekkamrat från Västkusten, roligt för mig också för då får dom greja klart det sista i köket som jag inte kan hjälpa till med.

Fick brev förut om att bärselen hade kommit, wii! Tack Sofie för tipset. Men jag väntar nog med att hämta den tills sängkläderna har kommit.
Jag har en superpigg bebis i magen i alla fall, det var några veckor när hon bara chillade galet men nu har hon nog börjat visa sitt rätta jag, kvällspigg och morgontrött, fullt ös nästan hela dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

va så lite =) beställde du den från onetex?

va duktig du varit :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback