Mera snö

Vad är detta? Mera snö? Jag blir tokig!!
Jag ser ju massor med barmark på baksidan, och nu är det plötsligt ett vitt täcke snö som ligger över, attans.

Igår så tvättade jag som en galning, all tvätt jag kunde hitta, sen låg jag mest i soffan och försökte slappna av. Jag hade värkar i ca ett dygn, det släppte inte en sekund, jättejobbigt. Men idag är det bättre, lite värk då och då bara!

Nu ska jag kräva min sambo på en låång fotmassage, sen ska han iväg och spela match, jag kanske kan hitta nån mer tvätt att sysselsätta mig med :)
Vi köpte en ny tv-bänk idag också, jättefin!

Häromdagen kom Anto hem med en ny mixer, för jag vill kunna mixa fruktdrinkar, och jag har fått dille på banan shake, haha jag gjorde 4 stycken igår. Smarrimums! Påminner lite om thailand, me like :)

http://imghost.indiamart.com/data/S/J/MY-1510531/2Banana-Shake_250x250.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback