Mmm

Jag längtar efter en sommarkväll, kanske på vår baksida, kanske på pappas båt eller någon soft uteservering, med ett glas riktigt gott vin och god grillad mat, härliga vänners sällskap, bara sitta och filosofera om allt mellan himmel och jord tills det är så kallt att man måste gå in.
Mitt i allt ligger såklart vår lilla skatt i sin vagn eller i min famn, jag längtar efter enbart henne otroligt mycket.

Men just nu vart jag bara sugen på ett glas vin en sommarkväll, och mina vänner, supersugen.


Kommentarer
Postat av: sanna

hej! bara bebisen följer sin kurva så är det ok=) men vi blev förvånade haha att magen vuxit så pass men tur är det o sen låg sf måttet så på gränsen sist så det behövdes men nu kan det gärna hålla sej på en jämn nivå;)kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback