Morning glory

Jag har redan varit vaken i 2 timmar och klockan är halv 8.. suck. Kan inte sova alls längre, jag somnade 12 igår och sen har jag varit uppe en gång i timmen hela natten. Så himla segt, kanske ska försöka mig på en power nap lite senare.

Vi hade en riktigt skön söndag igår i alla fall :) började med att äta brunch med hela familjen på Sirap, mitt favvo ställe, såå gott!
Sen gick vi hem till pappa och såg på hockeyn, tyvärr tyvärr så förlorade Frölunda, attans! Men jag hoppas verkligen att dom vinner imorgon i Cloetta Center.
Efter hockeyn gjorde pappa jättegod mat, och efter att ha ätit oss proppmätta så åkte vi hem och såg en film i sängen innan vi (läs Anto) somnade, jag sysselsatte mig med soduko på mobilen en timme innan jag kunde somna, nördigt.

Nu - frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback