Mums!

Ibland kan jag bli sugen på riktigt knasiga grejer, dock har jag inga direkta cravings, tror mest att det är ett påhitt och ursäkt för tjockisar att trycka i sig choklad eller glass.
Men, för att komma till saken så åt jag en grymt stark räk-paneng med ris till lunch och kom helt plötsligt på att det skulle vara utsökt med lite mangosorbet till, och tänk, det var det!! Hur gott som helst, jag svullade på ett bra tag kan jag lova :) vill bara tillägga att jag inte la sorbeten i maten utan åt den vid sidan om, även jag har en gräns.

Har en ganska jobbig dag för jag har så svårt att andas, hon trycker ihop hela mitt inre känns det som, vart ska allt få plats undrar min kropp? Sen kom den fram till att skippa andningen, dum idé, jag får andnöd, en syrgasmask hade varit en bra present till mig nu!

Igår var jag, Julia och Emma på Sabai Sabai (känns som vi är där hela tiden) och fick fotmassage och sen trådning + färgning av ögonbrynen, så skönt :) och snyggt för den delen! Efter det åt jag, Julia och Gun middag på Sabai Soong, riktigt grym thaimat, rekomenderar! Även om jag är helt såld på Koh Phagnan så är det inte alls lika mycket folk osv på Sabai Soong, och maten är minst lika god, kanske inte tom kha gaien men resten!
Jag längtar massor till thailand, så fort hösten närmar sig så letar vi reda på en grym resa och åker, yes!

Vecka 37 på torsdag, jag längtar, då får jag föda vilken dag som helst och det känns kanon! Vägde mig igår, bryr mig inte speciellt mycket, är nöjd över att inte vara ett hus, men i alla fall så har jag 1 kilo minus sen jag vägde mig sist. Det ska jag INTE berätta för min BM, där behöver man bara väga sig om man vill, eller om man är riktigt tjock, men nu med min paneng/glass diet så kanske vi kan fetta på oss lite innan det är dags, för efter så är det bara neeeeeeeråt som gäller :)

Jag har verkligen en tendens att tjata på om tråkiga saker, nu ska jag se på SATC, försöka få luft och vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback