Nu börjar det..

Imorse när jag vaknade hade jag fått 2 sms, båda undrade om det hade kommit nån bebis än, eller om det var på g. Irriterande!!
Det är 2 veckor kvar tills jag har BF, och jag kommer bli tokig om folk börjar undra redan NU! När det väl är dags så kommer jag att sprida den nyheten som ett virus, jag lovar och svär.

Jaja, Julia kommer snart hit och äter pannkaksfrukost, helt okej. Det är ju fint väder ute också, man kanske skulle dra sin feta mage med sig på en promenad och se om jag kan gå ut bebisen.

Ikväll är det sista matchen mellan Linkan och Frölunda, spännande! Vinner LHC får vi möta dom i semi, skulle vara roligt att slå ut dom eftersom dom slog ut oss för 2 år sen.
Men vinner FHC så får vi möta Skellefteå eller Färjestad, isåfall hoppas jag det sistnämnda laget, vi har haft så svårt för Skellefteå i grundserien av nån anledning.
Och på lördag är första semi matchen :) jag är taggad!! Den här bebisen ska vara ute innan SM guldet delas ut det är ett som är säkert.

Förresten så är det väl påsk i helgen? Jag har ingen koll, Antos mamma och hennes kille kommer ju hit på fredag. Förväntar dom sig en påskmiddag? Eller ens pynt? Jag hoppas inte, jag ska skylla på min stora mage, jag vill äta vanlig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback