Oh no

Melodifestivalen är värdelös! Sämsta låten.. den kommer vi inte långt med, blä.
Jaja, ska kanske vara lite mindre pensionär och bry mig om viktiga saker ;)

Tillexempel att jag och Hanna var på IKEA igår och handlade massa bebis saker, :D äntligen! Så skönt att allt finns hemma nu, det enda som vart dåligt var att det fina skötbordet jag ville ha var slut, och eftersom jag aldrig orkar vänta på något så köpte jag ett annat, inte alls lika fint, men jag intalade mig själv att just skötbord inte spelar så stor roll.
Idag var vi och hämtade ut bärselen också, och handlade lite prylar på apoteket, så nu är jag snart bebis-komplett, känns ju kanon!

Igår efter IKEA var vi rätt slut båda två, vi köpte massa god mat och kollade på film och pratade :) och den här dagen har gått sjukt fort, vi var en sväng på stan, köpte en jättefin duk och Hanna köpte en kökshandduk, haha, vilka inbitna gamlingar vi låter som.
Sen handlade vi mat och åkte hem, har kollat på fotboll och hockey hela eftermiddagen. HÄRLIGT att Djurgården kunde peta ner värdelösa Linköping till 3de plats och slutade 2a :D imorgon kväll är valet, jag tror på en kvartsfinal mot Frölunda.
Sen såg vi i alla fall Melodifestivalen, som var totalt värdelös eftersom FEL FEL FEL låt vann!

Nu har vi pysslat om våra naglar och ska nog snart sova, jag är såå slut och har illa tilltygade revben på vänster sidan som plågar mig dag och natt, aaaaaaaah, börjar bli riktigt sugen på att åka till förlossningen nu. Att vara gravid är inget för mig, det är inget jag gör om i första taget, ska bara ägna mig åt att vara världens bästa mamma :)

http://www.alberget4a.se/080105_dif_lulea_890.jpg
Elitseriens överlägset bästa klack!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Jag kom på en sak till som kan va bra att ha hemma utifall att.. näsdroppar och alvedon till bebis..

Nu får dom ju inte använda de utan läkarens tillåtelse de första månaderna (tror det är från 5 kg och upp) men kan va skönt att ha hemma om näsan skulle bli tept eller om hon får feber en natt/senkväll. (supparna är att rekommendera)flytande är inte de lättaste att få dom att svälja alla gånger.



Vad blev det för skötbord då?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback