Proppmätt

Ojojoj, såhär mycket som jag har ätit dom senaste timmarna har jag nog inte ätit på hela min graviditet. Först gjorde jag och Julia tom kha gai med kyckling, sen åt jag nästan en hel ananas, en liten men ändå, och för att avsluta så var jag tvungen att äta några kolakakor som vi hade gjort!
Mumsigt var det men nu känner jag mig (ännu mera) som en rullande boll.

Mjaa, det händer inte så mycket annat här hemma, värkarna kommer och går men det är inget som håller i sig sådär superlänge.
Igår var Anto ledig så vi hade värsta helgdagen, mysigt som bara den.

Jag har inget direkt sug efter att skriva nu, jag återkommer när jag känner att jag är i behov av att dela med mig :) vilket förmodligen är ganska snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback