Sluuuut

Jag kommer att sova gott inatt, och imorgon ska jag bara ta det lugnt.
Det är så fint här nu :) jag blir jätteglad och det känns som en jättestor lättnad att stora rummet äntligen är fritt från byggsaker, dörrarna är på plats, hallen är fixad, köket är klart, städat och fint överallt. YES!

Julia kom efter jobbet och hade handlat, perfekt! Barnkalas mat blev det idag, haha, pommes och prinskorv och köttbullar och jordgubbssaft :) nu ska vi se en film och sen kommer jag somna ovaggat.
Min brud lever om som bara den, undra om hon övar någon slags karate, mina revben tar all styk i alla fall, ajaj! Hon kanske är en Nellie? Eller en Charlie? Jag diggar Charlie stenhårt, tycker det är superfint, Anto är som vanligt inte på min sida.

Haha, förut när jag skulle duscha kommer Antoine in och säger:
- Shit va smal du ser ut, dina armar och allting, du HAR verkligen gått ner nu!
- Jaha, mjaa lite kanske :)
- Eller, nej du ser nog bara smal ut för att magen är så jäkla stor, ja så måste de va!

Tack älskling :) nu ska jag äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback