Städa, städa

varje fredag (söndag) och så varje jul!

Oj, alltså ni förstår inte hur smutsigt vårat vita golv är, helt sjukt, vi har dragit runt allt sågspån hela dagen, jag har städat toaletter och båda sovrummen men jag vill vänta med golvet tills allt annat är klart, till saken hör att Anto har kapat dörrarna, fixat och sågat i en täcksida till köket osv, så det är mycket sågspån.. helt smuligt under fötterna, lite panik får man! Längtar tills jag får dammsuga :)

Skönt att få lite gjort, i veckan ska alla verktyg bort härifrån också, så kanske det kan börja kännas som en vanlig lägenhet och inte lägenhet/snickarverkstad.

Igår var jag ju hos pappi och såg matchen, 1-0 till Djurgården, klent men helt okej match. Sen när Julia kom hem från jobbet så åkte vi hem hit, hon har flyttat in nu :) i alla fall en vecka eller så! Förstår henne, våran familj är lite.. ja lite orättvis kanske man kan säga. Men men.
Vi såg på melodifestivalen och åt pizza, jag gillart! Min rygg är ras och magen känns som den väger ett ton så det är jobbigt att ens hitta en skön ställning i soffan nu, haha! Jag vill att hon kommer ut snaaaart, gärna 2 veckor för tidigt, hoppas!

Nej nu är min paus slut, Anto kommer snart tillbaka från järnaffären och jag ska hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback