Tjockis gånger två

Halloj, jag har precis kommit hem från en fika hos Sofia. Det är en av Guns kusiner som också ska ha barn snart, nästa helg närmare bestämt. Det var roligt att träffas och prata lite tjockis-snack :)
Nu är jag hemma igen en stund, ska pussa lite på min älskling som kommer snart och sen ska jag åka till pappa och se matchen! Ska även äta mat där, och pappa står bakom spisen, mumma!

Imorgon bitti ska jag till barnmorskan, får se vad hon säger om alla värkar. Dom kommer och går sen i lördags när det var ett helt dygn, men med min tur så får jag väl gå med värkar i 3-4 veckor innan nåt annat händer.
Men vi hoppas, massor, att hon kommer nu snart :) skulle va så roligt för Antoines mamma kommer upp och 2 veckor.

På fredag kväll ska jag och Anto hem till twinsen och mysa, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback