Underbara dag!

Åh jag är på riktigt bra humör idag :) en riktig höjdar dag, och jag tror att eftermiddagen/kvällen kommer bli minst lika bra! Jag vill bara krama om alla jag känner och sitter med värsta flinet på läpparna hela tiden.

Jag började dagen med att städa lite, well well sånt måste också göras fast det är en bra dag. Sen ringde Anto och berättade att han hade blivit anställd på nya jobbet, underbart, såå himla skönt och roligt för honom :)
Sen åkte jag till min barnmorska, fick massor beröm för min kurva, det var den fiiinaste hon hade sett (undra hur många om dagen hon säger de till liksom) men jag blev glad i alla fall :) SF måttet var 33 OCH hon ligger med huvudet neråt, äntligen! Bara det fick mig på jättebra humör.
Efter BM gick jag och handlade hallonbladste, går in i vecka 36 idag så det känns lagom att börja hinka i sig sånt nu, hoppas att det hjälper! Och på Designtorget hittade jag den här boken, jättefin, om man vänder på den så är det en likadan bok fast för pappan att fylla i :)


Sen gjorde jag ett snabbt stop på Dagslivs (överlägset bästa mataffären någonsin, efter Sabis), tänkte försöka mig på att göra chicken korma ikväll, saknar vår indiska restaurang på söder massor, deras mat är to-die-for!
Hoppas på en succe :) kan tänkas att båda mina systrar kommer över och äter middag med oss ikväll, mysmys! Och sen tänkte jag beställa hem Frölunda matchen tills ikväll, hade tusen gånger hellre sett Djurgården men idag får det vara Antoines dag med hans hockeylag :) min fina fina älskling!

Och imorgon kommer Hanna, jag är superglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback