5 mars

So cute, jag har tvättat en maskin med bebiskläder nu på förmiddagen, såå små! Sen ska jag ge mig i kast med alla nya sängkläder också, skönt att ha lite gjort.
Jag har kommit på att jag måste stressa ner lite, det är inte livsviktigt att jag målar om byrån till vitt innan hon kommer, den kan få vara som den är ett tag till. Det är inte heller superviktigt att köpa precis ALLT man kan tänkas behöva, dom små liven behöver ju i princip ingenting den första tiden, så jag ska ta det luugnt :) försöka i alla fall!

Kakel är alldeles strax klar med hall-klinkersen, finally! Första gången dom lades dit så lossnade dom efter ett par timmar, men nu är det gjort ordentligt. Ska bara dit lite lister så är det klart att sätta upp sko-skåpet osv.

Jag har också packat upp alla våra böcker, pust stonk stön vilka sammandragningar, kanske skulle sparat dom kartongerna tills jag vill sätta igång förlossningen ;D
Och lite senare ska jag möta Julia och gå till Granit, dom har bra grejer. Tänkte köpa nån förvaringshistoria till badrummet, behöver nämligen MASSOR mer plats om alla mina produkter och grejer ska få plats, just nu har jag en hel flyttlåda full med saker som bara väntar på en plats i badrummet. Så tänkte jag hitta nåt jag kan ha alla smycken och prylar i.

Nästa vecka ska jag och pappsen köpa ny tvättmaskin/torktumlare, skönt eftersom den tvättmaskinen vi har är sjukt gammal och knappt går att tvätta med, den luktar skumt också, blä.

Nej nu ska jag inspektera mitt nya golv och äta lunch :)

Ikväll är det MYS med min älskling på schemat, vi hinner nästan aldrig ha tid tillsammans längre.




Lite sneak peaks på lägenheten, vårat nya hallgolv, lite kök, lite sovrum, minilitens kläder-hur kan man motstå någon som får plats i dom minismå sakerna :)
(tryck på bilderna så blir dom stora)

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Jo då de kommer lösa sig.. behöver bara stressa ner lite och lära mig att planera och strukturera upp dagarna och sluta va sån jävla tidsoptimist :P

Så har det varit lite knackligt mellan mig och Mathias ett tag.. :( men de får vi väl hoppas att det löser sig.

Än så länge har jag nog tänkt behålla den nya bloggen för bara mig själv.. men om jag skulle vilja dela med mig så får du lösen :)

men den kommer förbli låst.. den vill jag ha koll på vilka som läser isåfall..



Hoppas allt är bra med dig och lilla tösen. :)

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback