För varenda unge

Anto spelar, pyret ligger och sover breved mig i soffan och jag ser på Humorgalan. Det är jättejobbigt, jag vill bara gråta, alla dessa hormoner blandat med allt hemskt dom visar är ingen bra kombo.
Jag är så glad att vår lilla älskling är frisk och mår bra, jag vågar inte ens tänka tanken på att något skulle hända henne.
Jag har i alla fall anmält mig som världsförälder nu!

I helgen har vi haft Antos mamma och morfar här på besök, det har varit trevligt, igår var pappa och Gun här också så att dom fick träffas lite, vi åt middag och hade jättemysigt :)
Vår lilla tös är så bortskämd, hon får presenter av pappa och Gun varje gång dom ses och svärmor hade flera kassar med paket och prylar, det är som julafton varje dag för henne!

Annars myser vi bara så mycket vi orkar, vi har världens finaste bebis som är så snäll och gosig, så fort hon somnar så vill jag bara väcka henne och pussa henne över hela kroppen! Jag har knappt ont av att jag inte har fått sova mer än 3 timmar i sträck på över en vecka, nej nu ljög jag lite, ibland kan det bli lite jobbigt, när ögonen går i kors kan det vara svårt att se!

Imorgon ska vi shoppa, YES! Och eftersom att vi är nyblivna föräldrar (=måste ta med bebis överallt) så tänkte vi testa inomhus-shopping-centrum imorgon, inte Skärholmen, det är läskigt, men Nacka Forum! Det tror jag på, plus att Julia rekomenderade. Jag ska utvärdera imorgon kväll :) förhoppningsvis kommer jag att bjuda på sköna glädjerop över lyckade inköp också.
Känns som att jag väntar på tomten, mastercardet ska glöda imorgon!

Nu ska jag fixa lite tvätt, sjukt hur mycket tvätt det kan bli av oss 3, jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback