Hajjar ni?

Jag hoppas att alla förstår att vi inte har gett vår prinsessa namnet pyret? Det är bara jag som kallar henne det just för att vi INTE för våra liv kan komma på ett namn som passar henne. Det är så svårt, jag får ångest bara jag tänker på det.. Vill ni ge förslag så gör gärna det, all hjälp är välkommen.

Vi har precis kommit hem från en 2 timmars promenad, skönt! Äntligen börjar jag orka, första dagarna hemma från BB svimmade jag ju hej vilt men nu orkar jag vara ute och gå och alla delar på min kropp mår som dom ska ;)
Imorgon kommer min crosstrainer också hoppas jag!

Nu ska vi äta lunch och sen vill jag ut och sola mig lite :) vår älskling har blivit så stor nu, tycker hon växer varje dag, världens finaste :)








Kommentarer
Postat av: sanna

helt underbar<3

Postat av: Frida

Maja är ju alltid fint, om det inte blir en jobbig påminnelse. Annars är det ju inte alla som får ha två fina major i sitt liv :)



Lycka till med allt! hon ser jättefin ut!

2010-05-06 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback