Lugnet före stormen

Imorgon kommer ju alla västkust grabbar hit så idag ska jag och min lilla älskling njuta av det sista lugnet och vara riktigt tjejiga innan vi måste dela lägenheten med fem boys hela helgen ;)
Jag ska passa på att städa och fixa lite också, när det är såhär soligt helt tiden så ser man ju minst dammkorn som flyger runt, plus att vi har vita golv som inte lämnar mycket åt fantasin!

I eftermiddag ska vi till BVC och se hur stor vår lilla tös har blivit, jag gissar på 5,5 kilo :) hihi. Sen vill jag åka till Cam's butik SmåGrodorna och handla lite sommarkläder till henne, vi får se vad vi hinner.

Igår var Julia hos oss, sen gick vi till tvillingarnas dagis och hämtade dom, det var succé att jag fick hämta igen och det var roligt att träffa deras fröknar igen och prata lite. Sen körde Alexander och Alicia barnvagns-race på deras gård med pyret tills Anto kom från jobbet, då handlade vi och åkte hem :)
Satt ute på baksidan och åt middag, jättegod sallad med grillade sweetchili jätteräkor och grillad majs! På kvällen gav jag vår lilla sessa massage och sen tog hon en låång dusch med sin pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback