Min knubbis!

När pyret föddes så vägde hon 3830, ganska mycket :) och idag var vår BVC sköterska här på hembesök och vägde henne, 4520 väger hon nu, hihi, mammas knubbis!
Allt annat såg jättebra ut, vårat lilla a-barn, hon fick testa napp första gången idag också, det var en riktig hit! Och hon är gudomligt söt med sin napp i munnen. Nu sitter hon och busar med sin pappa efter en låång sov stund, tyvärr så tror hon är dag är natt och natt är dag, vi försöker vända hennes dygn så gott vi kan, sakta men säkert ska det nog gå.

Det har varit så äckligt väder idag så vi har mest varit inne, jag och Julia tog med oss pyret och handlade förut, hon sover så gott i vagnen :) Julia kanske kommer hit efter jobbet ikväll också för Anto ska ut med lite grabbar och vi vill inte vara ensamma hemma!
Dagarna går så otroligt fort när man är hemma med en liten, hjälp! Tiden bara försvinner, nyss var det morgon och nu är klockan 6 (?), jag fattar noll.

Imorgon vid lunch kommer tvillingarna med hela familjen och hälsar på, äntligen! :) dom har varit sjuka och då får man inte pussa på pyret men nu mår alla 5 bra och är friska. Jag gjorde en fryst mascarpone cheesecake förut som förhoppningsvis kommer vara riktigt smarrig imorgon när dom kommer :)

Tack
Sofie och Sanna för pump-tipsen, mina trogna rådgivare, jag kommer garanterat fråga massa mera! Men jag provade mjölkuppsamlings-grej igår och det hjälper massor, så jag ska försöka hålla mig ifrån pumpen så länge jag kan.

Nej nu ska jag fixa undan lite, läs massor, med ren tvätt! :)


MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback